Tuntuupas nyt hyvältä, kun kerrankin sain tehtyä tänne uuden blogin!
Kyllä vain, olen ollut täällä ennenkin, ja olen vieläkin toisella blogilla, mutta se meni mielestäni semmoiseksi hmm.. turhan jauhamiseksi. Olen rakastunut palavasti, mutten viitsi mennä puhumaan ihatukselleni, siitä jauhoin koko ajan blogissani, joten halusin ottaa yhden vartin joka päivästäni muunkin ajattelemiseen, jos se suinkin on mahdollista.

Olen pian mahtavat 13-vuotta. awesome!!!!1

mun käyttäjätunnus on ulook = you look. Ajattelin tylsinä, tarpeettomina päivinä ()kuten tämä päivä kirjoittaa jotain muodista. Mutta kun en pahemmin jaksa olla ajan tasalla semmoisissa asioissa, vaihdan muoti-aiheeseen vasta silloin, kun olen ostanut jotain. Ja harvoin ostankin jotain, siis vaatetukseen jen liittyvää.


Ajattelin nyt ihan aluksi etsiä jonkun kuvan. Suuntaan riemurasiaan! :D

Nimellä Paska lahja


Mm.. Nauran :DD

kuitenkin, terppaleiskis tältä kertaa? :D