Hei vaan!

Kuten jo edellisessä tekstissäni kerroin, olen pessimisti. mulla on myös huono itsetunto ja haukun itseäni.
 Päivän kuvaksi halusin jotain.. hmm.. hauskaa? Laitoins itten googlen hakuun 'Pissis' ja sain tälläisen kuvan:

Ei tuo kovin hauska ole, mutta tekstin takai sen otin mukaani.
Kukaan ei rakasta mua
-Ihan varmasti rakastaa. oli se sitten sun  pikkunen vanha rotta tai poikaystävä, niin JOKU rakastaa sua. Joku jossain on nähny sut, ja ei ajattele muuta; se on jonkinlaista rakkautta.
 Jokainen äiti ja isä rakastaa lastaan. Jotkut opettajat ovat kiintyneet oppilaisiiinsa, hieman eri tavalla kuitenkin.
'Rakkautta' on monenlaista. Joku aivan varmasti välittää susta. Jos sä kirjotat thän kommenttia, mäkin tykkään susta: sähän kirjotit mulle!! ;D

-----______-------__________--------------_____________-------------_______--------

Tänään koulussa oli kaks tuntia hiihtoa. Ei menny hyvin. Mun lempinimi on nykyään lahnaperse. Se on monimutkanen juttu se (älkää unohtako muikkukullia).
Okei, tän  piti olla asiallinen profiili, joak sopii kaiken ikäsille. Joten yliviivaan tuolta ylempää ton jutun.. ;) Pih, meinasin alleviivata ;)

Joo, kaveri oli meillä ja sit pelattiin pleikkarilla, wiillä ja oltiin koneella.
Sit kun sität ultiin hakee, niin sen äiti toi messis niitten pikku hauveli-vauvelin <3 :3 Soli lutuna. kiva leikkikaveri. meidän hauva ei tosin tykänny siitä ;s
se nyt on aina ollu vähä sellane.

Meinasin siirtää kuvia koneen kautta muistitikulle (olisitte nähny mun taiteiluja :D), mutta kamerasta loppui akku. Että eipä siinä mitään.

Mutta tänään ei ollu oikeen mitään muuta, eli heippadei ja rakkautta kaikille ;)