Hey. Oon _tosi_ innoissani. Mä oon aina (?) halunnu näyttelijäksi. (Ihailen Johnny Deppiä) Nyt mulla on siihen pieni mahdollisuus. ihan  pieni mahdollisuus rooliin elokuvassa.Menin yhden elokuvayhtiön sivuille ja sielläpä olikin ilmoitus eräästä leffasta, johon tarvittiin lapsinäyttelijöitä. Toivottavasti kelpaan. Oon lyhyt babyface (välillä palmface xD) niin enköhän menis..? :)
 Muutenkin tää päivä (muuten kuin koulu) oli onnistunut. Koulun jälkeen menin kirjastoon. Sit kauppaan. Ostin lehden, kaakaovanukkaan ja karkkipussin. Lehden julisteessa Frendit, ihanaa ♥ Ja ruokana oli spagettia, ainutta ruokaa jota syön suht. hyvin. Ja rahkaa jälkiruuaksi. Namnamnam!!

Otsikossa päivän positiivisuus ja tässä päivän kuvat. Toivottavasti kuvat saa sinut hymyilemään, kuten ne sai minut vetämään suun korviin :)




Heippa, ja hyvää viikinloppua kaikille, jotka sattuvat lukemaan tätä. (Kommenteista, joita olen saanut, päättelen, että lukijamääräni on hyvin vähäinen. Zero.)